آخرین اخبار
کد مطلب: 73198
اقتدار نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري به نمايش گذاشته مي‎شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1142

به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد، عباس عباسي بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگي رژه نيروهاي مسلح اين استان در نخستين روز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نيروهاي نظامي و انتظامي استان به همراه يگان‌هاي نمونه بسيج در روز 31 شهريور از مقابل کلام‌الله مجيد، تمثال حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در چهارراه دولت شهرکرد رژه خواهند رفت.

عباسي افزود: تجديد ميثاق با بنيانگذار جمهوري اسلامي و فرماندهي معظم کل قوا، نمايش اقتدار و توان رزمي نيروهاي مسلح در دفاع از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي نظام مقدس جمهوري اسلامي از اهداف اين مراسم باشکوه است.

وي ادامه داد: گرو‏هان‌هاي پرچم و درفش سپاه و ناجا، رزم نوازان، جانبازان، پاسداران و سربازان وظيفه، گروهان‏هاي نمونه بسيج گردان‎هاي امام حسين(ع) از تيپ 44 قمر بني‎هاشم(ع)، دسته‎هاي ويژه بيت‏المقدس و گردان امام علي(ع)، يگان ويژه پاسداران ناجا، يگان‎هاي محمول سپاه، نيروي انتظامي و هلال‏احمر از يگان‎هاي رژه رونده در روز سي و يکم شهريور به شمار مي‎روند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختياري در ادامه با تأکيد بر اينکه بدون شک حماسه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، همواره در تاريخ اين سرزمين ماندگار و پايدار خواهد ماند، گفت: رزمندگان متعهد و ايمان‌مدار، همواره در سخت‏‎ترين شرايط، از اسلام و ميهن اسلامي خود دفاع کرده و حماسه‎‏هاي جاويد آفريده‎‏اند.

وي ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس صحنه‌اي از تاريخ ماست که نمايانگر پايداري و مقاومت ملتي است که با دست خالي در برابر تجاوزي بزرگ، مردانه ايستاد و ذره‌اي از خاک و آرمان‌هاي خود دست نکشيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس